ICT dienstverleners moeten in tijden van crisis creatiever worden

Johan

Koud bellen werkt ook in ICT

Koude acquisitie. Dat is gewoon een onbekende prospect bellen en proberen ‘een voet tussen de deur’ te krijgen. Bij veel bedrijven is dat het antwoord op de krimpende economie. Niet alleen voor het aan de man brengen van spullen of eenvoudige diensten, maar ook voor het verkopen van complexe zaken als IT-projecten of -diensten zou hte werken. “Als je het goed aanpakt althans”, zegt koude-acquisitiegoeroe Victor Bonke.

Bron: Automatiseringsgids (16-01-2009)

More great articles

Calway gaat verhuizen

Na bijna 15 jaar aan de Leonard Springerlaan te hebben vertoefd werd het tijd om uit te kijken naar een…

Read Story

TCD2009 stand van Calway druk bezocht

Ook dit jaar was Calway weer aanwezig op de Telecommercedagen in de Jaarbeurs Utrecht. Ondanks de tegenvallende bezoekersaantallen dit jaar…

Read Story

Automatisch belopdrachten toevoegen via een webformulier

Op onze github account staat een nieuw uitgewerkt voorbeeld hoe je met een webformulier (wij gebruikten Microsoft Forms) en een…

Read Story
Arrow-up