Koppeling MS CRM en CallPro

Johan

BEND en Calway hebben een standaard integratie ontwikkeld met de Call Center software van Callpro. Op basis van een klantcasus is een standaard integratie ontwikkeld, waarbij de beide softwaresystemen naadloos geïntegreerd zijn.

De standaard marketingfuncties van MS CRM bieden uitgebreide mogelijkheden voor het starten en uitvoeren van marketingcampagnes. Een onderdeel van een marketingcampagne is de telefonische benadering van een doelgroep. De software van Callpro is specifiek ontwikkeld voor werkzaamheden van een callcenter agent, die verantwoordelijk is voor de benadering van een (potentiële) klant.

Klik op de link voor extra informatie in PDF

More great articles

CallPro v4.20 upgrade vanaf 1 juli beschikbaar

Met de succesvolle upgrade van CallPro in de productieomgeving van Contact2Value zal de nieuwe v4.20 release per 1 Juli a.s.…

Read Story

CallPro voldoet aan Predictive dialing gedragscode uit de Code Telemarketing

De CallPro predictive dialer voldoet aan de gedragscode ten aanzien van abandoned calls die in de  nieuwe code Telemarketing wordt…

Read Story

Webcam monitoring via CallProPortal

Om op afstand een goed beeld te krijgen van de drukte in het call center, en ter ondersteuning van de…

Read Story
Arrow-up