Koppel mobiele toestellen aan uw bedrijfstelefooncentrale

Johan

Als u een verkopers in dienst heeft dan weet u wat een administratie mobiele toestellen kunnen zijn. Niet alleen dat, ook greep houden op alle mobiele communicatie kan een hele opgave zijn.

Kan dit ook makkelijker?

Het antwoord is ja. Wij bieden de mogelijkheid om uw mobiele abonnementen direct te koppelen aan uw bedrijfscentrale.  Elk inkomend en uitgaand gesprek van en naar het mobiele nummer wordt aangeboden op de bedrijfscentrale en kan daar flexibel worden gerouteert. 

Waarom is dit belangrijk?

Een inkomend gesprek naar een medewerker die met vakantie is kan automatisch worden doorgezet naar een collega. Dit kan een intern toestel op kantoor zijn, maar ook een ander mobiel toestel. Afhankelijk van het tijdstip van bellen kan het gesprek anders gerouteerd worden, buiten kantoortijd worden gesprekken doorgezet naar de servicedesk.

Maar het gaat verder. Ook alle uitgaande gesprekken van uw verkopers lopen via uw bedrijfscentrale. Zo kunt u ook uitgaande mobiele gesprekken buiten kantoortijden blokkeren, alle uitgaande gesprekken opnemen op de telefooncentrale, gesprekken routeren over de gunstigste provider (least-cost routing) of zelfs de informatie van gesprekken direct opslaan in uw CRM Systeem.

Kosten

Het abonnement kost eenmalig € 25,- en daarna € 6,- per maand. Zowel bellen, als gebeld worden heeft een starttarief (ppc) van € 0,0490  en daarna per minuut (ppm) € 0,0700. Voor uitgaande gesprekken (bellen) komen daar nog de kosten voor de (externe) eindbestemming bij.

Alle genoemde bedragen zijn excl. BTW

More great articles

Gamification: De Cityhopper achievement

De toevoeging van achievements voor het call center heeft veel los gemaakt. We krijgen veel ideeën voor nieuwe achievements. Sommige…

Read Story

Real-time contractwaarde berekening in het belscript

We hebben een "recept" gemaakt waarmee je in minder dan 10 minuten een real-time contractwaarde berekening kunt toevoegen aan het belscript.…

Read Story

Gamercards in het call center

Om de behaalde achievements zichtbaar te maken voor de agent gebruiken we de Gamercard. Elke agent ziet zijn/haar totaal aantal…

Read Story
Arrow-up