Preview real-time monitoring controls CallProPortal

calway

In CallPro v4.0 is CallProPortal uitgebreidt met real-time monitoring. Op elk moment inzage in de bezetting, campagne en agent scores en agendavulling. Zo is het bereik gedurende de dag goed te volgen per campagne, en voor het hele call center met de connect-rate grafiek.

connect-rate

Neem contact op met Johan Bennink en bel naar 050-7070724 voor meer informatie of een demonstratie.

More great articles

Wachtrij monitoring in CallPro

Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten…

Read Story

Belopdrachtstatus krijgt kleur in autoscript

In CallPro v4.30 worden extra kleur opties toegevoegd aan de belopdrachtstatus. Deze kleur instelling wordt o.a. gebruikt in het autoscript…

Read Story

Predictive dialer abandoned call compliance

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van…

Read Story
Arrow-up