Webcam monitoring via CallProPortal

Johan

kantoorOm op afstand een goed beeld te krijgen van de drukte in het call center, en ter ondersteuning van de cijfermatige belresultaten kunnen camera’s een waardevolle tool zijn.

 

Herkenbare situaties als “waarom zijn de belresultaten altijd lager links achterin de hoek” en “waarom hebben Helen en Germaine altijd een lagere score als ze naast elkaar zitten”.

 

Maar ook gewoon inzage in de bezetting, of heen en weer lopen tijdens de shift kunnen beter in beeld gebracht worden met camera toezicht.

 

Voordat camera’s worden geplaatst dient te worden nagegaan of het plaatsen van camera’s voldoent aan de wet- en regelgeving voor cameratoezicht op de werkvloer.

More great articles

Agenda synchronisatie met Exchange Server 2007

Met CallPro CalendarSync voor Exchange Server wordt de CallPro agenda gesynchroniseerd met een Exchange agenda. Hiervoor moet in CallPro bij…

Read Story

Agenda synchronisatie met Exchange Server 2010

Met CallPro CalendarSync voor Exchange Server wordt de CallPro agenda gesynchroniseerd met een Exchange agenda. Hiervoor moet in CallPro bij…

Read Story

Importeren van Excel .xlsx bestanden

Voor CallPro gebruikers die de 64-bits versie van Office 2013 hebben geinstalleerd kan het zijn dat het niet mogelijk is om .xlsx…

Read Story
Arrow-up