Wachtrij monitoring in CallPro

Johan

Wachtrij-0Controle over het aantal wachtenden is van groot belang voor uw antwoordservice. De afspraken die u maakt met uw klanten moeten strikt worden nageleefd.

Met CallPro en Asterisk heeft u direct inzicht in het aantal gesprekken dat in de wacht staat en hoe lang. Samen met onze Belvloer monitor ziet u direct of de capaciteit op de belvloer toerijkend is, of dat u extra belplekken moet bijschakelen.

More great articles

Schakel “Compatibility View” uit voor een betere belscript weergave

Sinds Internet Explorer (IE) 8 heeft Internet Explorer een "Compatiblity View" optie waarmee webpagina's kunnen worden weergegeven alsof het om…

Read Story

Facebook Leads automatisch toevoegen aan CallPro bellijst

Op onze github account staat een uitgewerkt voorbeeld hoe je nieuwe leads van een Facebook Ad campagne (met instant-form) en…

Read Story

Blending progressive en predictive campagnes

In CallPro v4.20 kunnen niet alleen inbound en outbound campagnes worden geblend, maar ook outbound campagnes van verschillende dialing modes.…

Read Story
Arrow-up