Geen gepuzzel met de CallPro Antwoordservice module

Ron

geen-gepuzzel-15-02De CallPro Antwoordservice module biedt een complete oplossing voor uw inbound berichtendienst met:

  • Inrichten van een nieuwe klant in 5 minuten
  • Vastlegging van binnenkomende gesprekken per klant en contactpersoon
  • Automatische berichten notificatie via email of sms
  • Inzicht in de drukte verdeeld over de dag
  • Dagelijkse en maandelijkse berichten rapportages
  • Toegang tot een overzichtelijke webportaal voor uw klanten

Ga naar de Antwoordservice pagina voor meer informatie.

More great articles

Dynamische signalering in het belscript voor te lange gesprekstijden

In deze post laten we zien hoe je de Agent dynamisch kunt signalering dat de besprekstijd te lang wordt. In…

Read Story

Monitoring tools in CallPro V4

Met versie 4 van CallPro heeft de Portal module veel nieuwe mogelijkheden gekregen voor een supervisor om de belvloer, campagnes…

Read Story

Nieuwe fulfilment validatie voor CallproPortal

Als ondersteuning van de fulfilment tools van CallPro is in CallproPortal een module ingebouwd om, de te exporteren records, via…

Read Story
Arrow-up