Zelf eenvoudig de antwoordservice aanpassen

Ron

De CallPro Antwoordservice maakt het eenvoudig om van de aangenomen gesprekken een belresultaat vast te leggen. Standaard wordt onderscheid gemaakt in ‘aangenomen’ en ‘doorverbonden’. Als uw antwoordservice meer of andere resultaten gebruikt kunnen die eenvoudig worden aangemaakt en gekoppeld.

Als voorbeeld laat deze webcast zien hoe er onderschied kan worden gemaakt in het doorverbinden naar vaste- en mobiele nummers door hiervoor twee aparte belresultaten te gebruiken.

 

Zelf snel 2 extra belresultaat codes inrichten voor de Antwoordservice

More great articles

Gamercards in het call center

Om de behaalde achievements zichtbaar te maken voor de agent gebruiken we de Gamercard. Elke agent ziet zijn/haar totaal aantal…

Read Story

Autoscript multi-column ondersteuning

Er is een nieuwe update beschikbaar voor het autoscript in CallPro v4.30 die multi-column ondersteuning toevoegt. De huidige versie van…

Read Story

Automatische enquête na het bezoek van de adviseur

Gebruik enquêtes om het bezoek van uw buitendienst te meten. Door het inrichten van een fulfilment proces dat van elke bezochte…

Read Story
Arrow-up