Google Analytics voor inbound gesprekken

calway

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben wij voor onze telefonie oplossing met Asterisk een eenvoudige koppeling gerealiseerd waarmee elk inbound gesprek op de Google Analytics account van het call center of de eind-klant kan worden weergegeven.

Op deze manier kan de inspanning van telefonie, web en email naast elkaar worden gezet vanuit een centrale interface. Voor een voorbeeld van de realtime weergave uit Google Analytics zie onderstaande youtube movie.

More great articles

Vervang oude SNOM 300 en SNOM 320 toestellen

Per December 2018 zijn de SNOM 300 en SNOM320 toestellen definitief end-of-life. Deze zeer populaire basistoestellen die al sinds 2016…

Read Story

Tarieven van Bel-me-niet register worden verlaagd

De huidige tarieven gelden al vanaf 1 oktober 2009 toen het register zijn intrede deed. Minister Maxime Verhagen heeft nu…

Read Story

Belvloer monitoring in CallProPortal

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten…

Read Story
Arrow-up