Google Analytics voor inbound gesprekken

calway

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben wij voor onze telefonie oplossing met Asterisk een eenvoudige koppeling gerealiseerd waarmee elk inbound gesprek op de Google Analytics account van het call center of de eind-klant kan worden weergegeven.

Op deze manier kan de inspanning van telefonie, web en email naast elkaar worden gezet vanuit een centrale interface. Voor een voorbeeld van de realtime weergave uit Google Analytics zie onderstaande youtube movie.

More great articles

15 jaar hart voor de zaak

Vandaag is het feest bij Calway. Iedereen komt iets eerder naar het werk om de stoel te versieren, gebakjes te…

Read Story

Waarom B2B Telemarketing werkt 1/3

Een goede reden waarom Telemarketing nog steeds een nuttige methode is om in contact te komen met prospects is de…

Read Story

AVG: Het opschonen van bestanden met privacy gevoelige gegevens

Wij zijn ons ervan bewust dat er in het call center als onderdeel van het belproces veel bestanden ontstaan. Ter…

Read Story
Arrow-up