CallPro voldoet aan Predictive dialing gedragscode uit de Code Telemarketing

calway

De CallPro predictive dialer voldoet aan de gedragscode ten aanzien van abandoned calls die in de  nieuwe code Telemarketing wordt genoemd. De CallPro predictive dialer kijkt echter niet naar het aantal bruto calls van de dialer, maar naar het aantal netto calls (Live calls). Met deze veel striktere definitie, die in de Verenigde Staten en Engeland al jaren wordt gehanteerd, worden dialers die te veel gesprekken per tijdseenheid opzetten tegen gegaan.

More great articles

Witte schermen probleem in het belscript

Een Application hang (witte schermen probleem) in de scriptmodule kan optreden in Windows 7 / Windows Server 2008 omgevingen wanneer…

Read Story

CallPro upgrade aankondiging

Voor de aankomende release van CallPro, deze staat gepland voor na de zomer, worden de eisen voor de database verhoogd…

Read Story

Nuvema neemt Engage Leaderboard in gebruik

Het contact center van Nuvema in Groningen bijt de spits af met de ingebruikname van het nieuwe Engage Leaderboard. Dit…

Read Story
Arrow-up