CallPro voldoet aan Predictive dialing gedragscode uit de Code Telemarketing

calway

De CallPro predictive dialer voldoet aan de gedragscode ten aanzien van abandoned calls die in de  nieuwe code Telemarketing wordt genoemd. De CallPro predictive dialer kijkt echter niet naar het aantal bruto calls van de dialer, maar naar het aantal netto calls (Live calls). Met deze veel striktere definitie, die in de Verenigde Staten en Engeland al jaren wordt gehanteerd, worden dialers die te veel gesprekken per tijdseenheid opzetten tegen gegaan.

More great articles

Monitoring tools in CallPro V4

Met versie 4 van CallPro heeft de Portal module veel nieuwe mogelijkheden gekregen voor een supervisor om de belvloer, campagnes…

Read Story

Versiebeheer voor belscripts

Een belscript is niet veel meer dan een html pagina die tekst en uitleg geeft over de campagne. Het belscript…

Read Story

Kamer en kabinet eens over verplicht ‘bel-me-niet-register’

DEN HAAG - Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) en de Tweede Kamer zijn het donderdag eens geworden over het aanpakken…

Read Story
Arrow-up