Monitoring tools in CallPro V4

calway

Met versie 4 van CallPro heeft de Portal module veel nieuwe mogelijkheden gekregen voor een supervisor om de belvloer, campagnes en individuele agents (bellers) de monitoren.

monitoring-callprov4-09-08Belvloer

Met het belvloer overzicht zijn alle belplekken direct zichtbaar. Ook meerdere lokaties worden duidelijk afgebeeld en kunnen separaat worden bekeken.

Door op een Agent of campagne te klikken wordt de aandacht verschoven van de belvloer naar een individuele agent, of een campagne voor nadere analyse van prestaties.

Campagne

De campagne weergave geeft inzage in de beltijd die vandaag aan deze campagne is besteed. Maar ook het bereik (connect-rate) is inzichtelijk. Per Agent wordt binnen deze campagne ook weergegeven wie heeft gebeld op deze campagne, en hoeveel tijd individuele agents hebben besteed aan wachten op gesprekken, het voeren van gesprekken (Live) en nabewerkingstijd (wrapup).

monitoring-callprov4-09-08-2

monitoring-callprov4-09-08-3

 

Het is ook mogelijk om de opnames die zijn gemaakt te beluisteren.

De resultaten van de dialer staan ook vermeld. Deze wordne als “SDserver”gelogt en bestaan hoofdzakelijk uit de non-Live calls. De enkele live calls slaan op de Abandoned calls.

monitoring-callprov4-09-08-4

Agent

Van individuele agents worden de belresulaten en beltijd weergegeven. Van de agent is zichtbaar op welke campagne hij/zij heeft gewerkt, en hoeveel tijd. Ook nu kunnen gespreksopname van de agent worden beluisterd.

monitoring-callprov4-09-08-5monitoring-callprov4-09-08-6monitoring-callprov4-09-08-7

More great articles

Stap nu over van vbscript naar javascript

Met de introductie van IE11 heeft Microsoft de VBscript taal de aanduiding deprecated gegeven (link) Hiermee wordt aangeduid dat de…

Read Story

Einde van support op Windows Server 2008 R2

Het volgende server product van Microsoft dat uit de support loopt is Windows Server 2008 en Windows Server 2008 R2.…

Read Story
Arrow-up