Achievements in het call center

calway

Om competitie in het call center op gang te brengen en de motivatie hoog te houden worden de doelstellingen meetbaar gemaakt. Een goed middel hierbij zijn beloningen die tijdes het bellen worden uitgedeeld en zichtbaar gemaakt voor de Agent, en het team. Zowel op de individuele agentschermen, als op informatieschermen die in het call center hangen worden deze Achievements afgebeeld.

achievements-04-10

Een belangrijk aspect van de achievements is dat niet alleen performance, maar ook kwaliteit en gedrag beloond worden. Op tijd aanwezig zijn voor de shift “Vroege vogel”, of “Team captain” voor de beste Agent van het team geven op een joviale manier aan welk gedrag wordt beloond.

More great articles

Nuvema neemt Engage Leaderboard in gebruik

Het contact center van Nuvema in Groningen bijt de spits af met de ingebruikname van het nieuwe Engage Leaderboard. Dit…

Read Story

CallPro biedt MailChimp mailinglijst integratie

Naar aanleiding van een vraag van gebruikers over het inrichten van een MailChimp nieuwsbrief aanmeldingen die vanuit het belscript tijdens…

Read Story

Gebruik Office 365 outlook server rules voor het organiseren van inkomende emails

Met outlook server rules kan inkomende email direct in verschillende folders per klant worden verdeeld om zo een beter overzicht…

Read Story
Arrow-up