Speciale opmaak voor telefoonnummers

calway

Het autoscript biedt speciale opmaak voor diverse velden, zo ook het telefoonnummer velden. Vooral voor campagnes waarbij niet automatisch wordt gebeld, zoals bij veel B2B campagnes, kan een bel knop achter het veld worden geplaatst waarmee de Agent direct het betreffende nummer kan bellen.

telefoonnummers-15-05-2013-1 @F(TelNr)
telefoonnummers-15-05-2013-2 @F(TelNr,T)
telefoonnummers-15-05-2013-3 @F(TelNr,M)

More great articles

CallPro in de cloud

Sinds kort bieden wij CallPro ook aan als hosted netwerk omgeving in Microsoft Azure. De CallPro omgeving wordt via een…

Read Story

Webcam monitoring via CallProPortal

Om op afstand een goed beeld te krijgen van de drukte in het call center, en ter ondersteuning van de…

Read Story

Hoe bereken je de AHT (Average Handling Time)

In veel call centers wordt de AHT gebruikt als maat om te bepalen hoeveel tijd een Agent besteed aan een call,…

Read Story
Arrow-up