Witte schermen probleem in het belscript

Johan

Een Application hang (witte schermen probleem) in de scriptmodule kan optreden in Windows 7 / Windows Server 2008 omgevingen wanneer er tijdens het verwerken in het ene programma wordt gewisseld naar een ander programma. Er bestaat binnen Windows een tijdslimiet waardoor deze melding optreedt na een aantal seconden. Standaard staat deze tijdslimiet op 5 seconden, echter is dit aan te passen door een registersleutel te maken waarin een grotere waarde staat. Wij hebben gemerkt dat een waarde van 20 seconden in alle situaties het probleem oplost.

Register sleutel: HKCU\Control Panel\Desktop\HungAppTimeout

Het is mogelijk dat deze sleutel nog niet aanwezig is, dan kan deze worden aangemaakt als een string waarde (REG_SZ). De waarde wordt ingevuld in milliseconden, dus 5 seconden is 5000 milliseconden.

More great articles

Tele2 verhoogt het starttarief (ppc) per 1 februari 2012

Tele2 verhoogt per 1 februari de gesprekstarieven op de ISDN-30 diensten. Voor iedereen die gebruik maakt van de standaard condities…

Read Story

Gamercards in het call center

Om de behaalde achievements zichtbaar te maken voor de agent gebruiken we de Gamercard. Elke agent ziet zijn/haar totaal aantal…

Read Story

Monitoring beltijd verdeling

Met CallPro heeft u inzicht in de tijd die uw agenten wachten, met klanten spreken of met nawerk bezig zijn.…

Read Story
Arrow-up