Conversie per beller

Johan

In CallPro kunnen op zeer eenvoudige wijze overzichten worden gemaakt van de belresultaten. Als voorbeeld “conversie per beller”.
Vanuit de CallPro Resource Explorer ga naar XSL Rapporten en kies “Belhistorie statistieken”. Begin een nieuwe sjabloon gebaseerd op de standaardinstellingen.

belhistorie - Standaard instellingen

Stel een periode in waarvoor het overzicht getoond moet worden.

belhistorie - periode

Stel de groepering in op Agent.

belhistorie - groepering

En maak dan kolommen de volgende kolommen aan.

belhistorie - Conversie per Beller kolommen

Draai het rapport met het volgende resultaat.

Per beller wordt het totale aantal gesprekken (live+non-Live) afgebeeld in de Bruto kolom.

Optioneel is een kolom Calls toegevoegd ter controle. Als er belresultaten zijn gebruikt die niet correct zijn geconfigureerd dan zijn de beide kolommen Calls en Bruto verschillend!

De Live kolom geeft alleen de Live gesprekken weer. Live/Bruto zou de connect-rate% afbeelden. In Positief worden alle belresultaten geteld die binnen campagnes als positief resultaat tellen. Conversie% is dan Positief/Live.

De beluren kolom laat alle tijd zien die de bellers hebben besteed over alle campagnes. Positief/u toont de factor Postief / Beluren.

Dit overzicht is vanaf blanco in 2-3 minuten aangemaakt en kan als “sjabloon” worden bewaard zodat deze de volgende keer direct kan worden gestart.

More great articles

Agenda synchronisatie met Exchange Server 2010

Met CallPro CalendarSync voor Exchange Server wordt de CallPro agenda gesynchroniseerd met een Exchange agenda. Hiervoor moet in CallPro bij…

Read Story

Predictive dialer abandoned call compliance

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van…

Read Story

Opera browser kan problemen geven icm CallPro scriptmodule

Bij een werkstation installatie waarbij op de computer ook de Opera browser was geïnstalleerd is een probleem geconstateerd waarbij de…

Read Story
Arrow-up