Predictive dialer abandoned call compliance

Johan

Interessant stuk over predictive dialers van Patrick Jordens in het CCM jaarboek 2015. Met name de sectie over overschrijding van de norm.

Wij vinden dat een predictive dialer helemaal geen “knoppen” hoeft te hebben die een supervisor kan instellen. De enige instelling is het toegestane abandoned call percentage. De dialer werkt vervolgens binnen die compliance instelling om de beste performance te leveren. Dat is de beste beveiliging tegen compliance problemen.

Ook het meegeven van het nummer (calling line identification) wordt door ons actief aangeraden om het bereik te verhogen en zelfs inkomend verkeer te genereren dat middels call blending in de lopende outbound campagnes kan worden opgepakt.

 

More great articles

De natte handtekening in het belproces

Sinds 13 juni 2014 is de natte handtekening een vereiste in veel gevallen bij telefonische verkoop. bedrijven die producten of…

Read Story

Facturatiemodule voor de antwoordservice module

De nieuwe functionaliteiten van CallPro v4.1 krijgen steeds meer vorm. In de komende release van CallPro zal de inbound antwoordservice…

Read Story

Belscript ontwikkeling met versiebeheer

Voor onze klanten maken wij regelmatig maatwerk belscripts in samenspraak met de klant en opdrachtgever. Indien mogelijk ontwikkelen wij deze…

Read Story
Arrow-up