Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

Johan

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten verschoven van Telemarketing naar Social media, de “goedkope” optie. Dit is ook een tijd lang zo geweest toen de nog groeiende social meda netwerken kostenloos gebruikt konden worden. Vandaag de dag beginnen al die social media netwerken hun advertentie strategie te wijzigen en is het niet meer voldoende, of niet meer mogelijk, om langs organische wijze in contact te komen met prospects via deze netwerken. Betaalde conversaties doen op alle grote social media netwerken steeds nadrukkelijker hun intrede, kijk naar Facebook, Twitter en zelfs LinkedIn en Snapchat, waar het steeds moeilijker wordt om in contact te komen met de followers en friends die de afgelopen jaren zijn opgebouwd. Hierdoor is social media veel minder effectief en kostbaarder geworden voor “social media marketeers” en waarom het weer steeds interessanter wordt om de aandacht naar outbound telemarketing te verschuiven, dat zich al die tijd al heeft bewezen als effectief medium.

More great articles

CallPro in de toekomst alleen nog op SQL Server 2008

Om CallPro te kunnen voorzien van nieuwe functionaliteit die gebruik maakt van GPS informatie heeft Calway besloten om de minimale…

Read Story

Agenda synchronisatie met Exchange Server 2010

Met CallPro CalendarSync voor Exchange Server wordt de CallPro agenda gesynchroniseerd met een Exchange agenda. Hiervoor moet in CallPro bij…

Read Story

Google Analytics voor inbound gesprekken

Om de bijdrage van inbound te meten afgezet tegen de andere kanelen die worden gebruikt in de marketing strategie hebben…

Read Story
Arrow-up