Waarom B2B Telemarketing werkt 3/3

Johan

In de afgelopen jaren is social media een steeds grotere rol gaan spelen in de marketing mix en zijn budgetten verschoven van Telemarketing naar Social media, de “goedkope” optie. Dit is ook een tijd lang zo geweest toen de nog groeiende social meda netwerken kostenloos gebruikt konden worden. Vandaag de dag beginnen al die social media netwerken hun advertentie strategie te wijzigen en is het niet meer voldoende, of niet meer mogelijk, om langs organische wijze in contact te komen met prospects via deze netwerken. Betaalde conversaties doen op alle grote social media netwerken steeds nadrukkelijker hun intrede, kijk naar Facebook, Twitter en zelfs LinkedIn en Snapchat, waar het steeds moeilijker wordt om in contact te komen met de followers en friends die de afgelopen jaren zijn opgebouwd. Hierdoor is social media veel minder effectief en kostbaarder geworden voor “social media marketeers” en waarom het weer steeds interessanter wordt om de aandacht naar outbound telemarketing te verschuiven, dat zich al die tijd al heeft bewezen als effectief medium.

More great articles

Monitoring beltijd verdeling

Met CallPro heeft u inzicht in de tijd die uw agenten wachten, met klanten spreken of met nawerk bezig zijn.…

Read Story

CallPro v4.20 upgrade vanaf 1 juli beschikbaar

Met de succesvolle upgrade van CallPro in de productieomgeving van Contact2Value zal de nieuwe v4.20 release per 1 Juli a.s.…

Read Story

Belvloer monitoring in CallProPortal

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten…

Read Story
Arrow-up