Workshop “Hoe werkt CallPro” op 14 juli 2015

Johan

Ter gelegenheid van ons 20 jarig jubileum geven wij op Dinsdag 14 Juli a.s. bij ons op kantoor een gratis workshop “Hoe werkt CallPro”. De nadruk zal tijdens deze workshop liggen op de manier waarop CallPro campagnes, bellijsten en belopdrachten aanbiedt en verwerkt.

De kennis die wordt opgedaan tijdens deze workshop geeft een beter inzicht over de manier waarop de belopdrachten worden aangeboden en de manier waarop bepaalde campagnes, bellijsten, belopdrachten (of belopdrachtstatussen) ontstaan, of blijven staan in een campagne.

Voor deze workshop is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar in verband met de persoonlijke aandacht die wij de deelnemers willen geven. De inschrijving geschiedt daarom ook op volgorde van binnenkomst van de aanmeldingen, dus reageer snel op deze email. Deelnemers krijgen vooraf een bevestiging van hun deelname. Er zal ook een reservelijst worden bijgehouden zodra het aantal deelnemers voor de workshop is bereikt. Bij voldoende mensen op de reservelijst wordt gekeken of er een tweede workshop kan worden ingepland in Augustus.

Aanvang

Programma

10:00 – 10:30

Inloop, welkomst drankje

10:30 – 12:00

In het ochtendprogramma wordt van de verschillende
concepten in CallPro uitgelegd hoe deze de belopdracht verwerking kunnen beïnvloeden.

* Hoe werkt CallPro

* Importeren

* Bellijst

* Campagne

12:00 – 13:00

Lunch

13:00 – 14:30

Het middagprogramma gaat verder in over hoe met de
campagne de verwerking kan worden gestuurd.

 * Campagne

14:30 – 14:50

Pauze

14:50 – 16:20

Na de pauze is ruim tijd ingedeeld voor vragen, extra
uitleg en een discussie over wensen mbt. CallPro
functionaliteit.

 * BYOQ
(Bring-Your-Own-Question)

* Discussie over wensen voor
CallPro

16:20 – 16:30

Afsluiting

More great articles

SQL Server licenties

Ons wordt vaak gevraagd welke licenties nodig zijn voor het gebruik van CallPro. In principe zijn de meeste licenties al…

Read Story

Leaderboards in het call center

Bijna elk call center werkt met een scorebord waar per medewerker, of per team scores worden bijgehouden. Afhankelijk van de…

Read Story

Nog steeds wordt bel-me-niet en recht-van-verzet niet door iedereen aangeboden

Op 12 januari was ik (Ron) onderweg naar een klant toen mijn mobiel ging. Nummer onbekend. Ik neem op en…

Read Story
Arrow-up