Seminar planning met de agendamodule

Johan

Met de Agendamodule ondersteunen wij het proces van het inplannen van bezoekafspraken voor een medewerker. Dubbel inplannen van afspraken wordt hierdoor voorkomen, er is een duidelijk beeld van de agendavulling en reistijdcontrole kan worden ingezet om te voorkomen dat afspraken te ver uitelkaar liggen en via fulfilment kunnen bevestigingen worden gestuurd naar zowel de medewerker als de klant/lead.

Maar de Agendamodule kan ook het proces van seminar uitnodigen ondersteunen. Bij het plannen voor een seminar, webinar en andere bijeenkomsten is het aantal beschikbare plaatsen vaak beperkt. Ook hier kan de agendamodule uitkomst bieden.

Hoe? Door een agenda te maken met agendablokken voor alleen de tijdstippen van het seminar.. Gebruik bloktype “Enkele afspraak” en geef het aantal deelnemers in bij “maximale overboekingen”

Webinar-agenda-planning-2015-11

CallPro zorgt er voor dat op het betreffende tijdstip maximaal 15 afspraken kunnen worden ingepland. Dit werkt ook met meerdere dagen waarop verschillende aantal nodig zijn.

Het voordeel van deze methode is bovendien dat in de bevestigingen ook direct gebruik kan worden gemaakt van de gekozen datum en tijdstip.

Omdat agendablokken alleen voor een dag v/d week worden gemaakt moeten alle andere data voor en na het seminar worden geblokkeerd. Stel het seminar is op 5 November, dan stellen we 2 gebeurtenissen in op de agenda. De eerste van de begindatum van de campagne tot de datum van het seminar. En de tweede vanaf de dag na het seminar tot het einde van het jaar (fictieve datum ver in de toekomst).

 

More great articles

Absolute belpogingbegrenzing

Met de aankomende release van CallPro v4.30 wordt een veel gevraagde optie voor de belpogingbegrenzing toegevoegd, een absolute belpoging begrenzing…

Read Story

Belvloer monitoring in CallProPortal

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten…

Read Story

AVG: Het opschonen van bestanden met privacy gevoelige gegevens

Wij zijn ons ervan bewust dat er in het call center als onderdeel van het belproces veel bestanden ontstaan. Ter…

Read Story
Arrow-up