Belvloer monitoring in CallProPortal

Johan

Een korte demonstratie video van de belvloer monitor functie in CallproPortal. In het overzicht worden Live gesprekken en Positief/negatief resultaten afgebeeld voor de belvloer en per agent.

De supervisor heeft met dit overzicht een goed beeld van de scores en conversie die de agents halen tijdens hun shift. Ook zijn gemiddelde beltijd en gemiddelde wrapuptijd over de belvloer en per agent goed in beeld te brengen.

More great articles

CallPro ondersteunt aangescherpte interpretatie OPTA ten aanzien van BMNR

De bel-me-niet functionaliteit van CallPro ondersteunt de aangescherpte interpretatie van de OPTA ten aanzien van het aanbieden van BMNR zoals…

Read Story

Kamer en kabinet eens over verplicht ‘bel-me-niet-register’

DEN HAAG - Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) en de Tweede Kamer zijn het donderdag eens geworden over het aanpakken…

Read Story

Nieuwe autoscript tilebar

Het autoscript is met versie 4.1 ook aangepast aan de nieuwe stijl. De layout is gebaseerd op de Metro UI…

Read Story
Arrow-up