Opera browser kan problemen geven icm CallPro scriptmodule

Johan

Bij een werkstation installatie waarbij op de computer ook de Opera browser was geïnstalleerd is een probleem geconstateerd waarbij de CallPro scriptmodule het belscript niet correct weergeeft. De velden van het script blijven leeg! De oorzaak lag in het feit dat Opera als default browser was ingesteld in windows. Doordat ook CallPro (via Windows) deze setings honoreert wordt Opera in plaats van IE gebruikt. In CallPro levert dit problemen met de weergave van belscripts en scriptvelden in het bijzonder.

Wij kunnen dit in CallPro niet voorkomen en raden aan om Opera niet als default browser in te stellen. Met Edge of Chrome als default browser treden deze problemen niet op.

More great articles

Koppeling MS CRM en CallPro

BEND en Calway hebben een standaard integratie ontwikkeld met de Call Center software van Callpro. Op basis van een klantcasus…

Read Story

Compliance assistent

Voor veel sectoren gelden compliance richtlijnen voor het vastleggen en bewaren van klantgegevens. Ter ondersteuning van de compliance is de…

Read Story

Monitoring beltijd verdeling

Met CallPro heeft u inzicht in de tijd die uw agenten wachten, met klanten spreken of met nawerk bezig zijn.…

Read Story
Arrow-up