5 July, 2021

Vastleggen optin in belopdrachten

Vanaf 1 Juli 2021 geldt voor het bellen naar consumenten een optin regeling. Dit betekent dat er alleen mag worden gebeld als er van te voren uitdrukkelijk toestemming is gegeven.Omdat de consument tijdens het gesprek naar deze optin kan vragen is het raadzaam om de afgegeven optin ook mee te…

Read Story
26 September, 2019

Automatisch belopdrachten toevoegen via een webformulier

Op onze github account staat een nieuw uitgewerkt voorbeeld hoe je met een webformulier (wij gebruikten Microsoft Forms) en een oproep naar de CallPro integration API (wij gebruikten hiervoor Microsoft Flow) vanuit een webformulier nieuwe belopdrachten kunt toevoegen aan een bellijst. Uiteraard kan de trigger om de CallPro integration API…

Read Story
8 July, 2019

Einde van support op Windows Server 2008 R2

Het volgende server product van Microsoft dat uit de support loopt is Windows Server 2008 en Windows Server 2008 R2. Vanaf 14 Januari 2020 verloopt de support op deze twee versies. Het is dus nu tijd om te upgraden naar een nieuwe versie zoals Windows Server 2019. Voor meer informatie…

Read Story
6 March, 2019

CallPro integratie met Office 365 Flow voor het opslaan van gegevens in Excel

Met Office 365 Flow worden workflows gemaakt die kunnne worden opgeroepen vanuit het belscript in CallPro. Als voorbeeld van een Flow staat op onze GitHub repo CallPro-Autoscript een code snippet om gegevens direct vanuit het belscript naar een Excel sheet op Onedrive of SharePoint te schrijven. Het voorbeeld gebruikt een knop,…

Read Story
10 August, 2018

Sneltoetsen voor het afcoderen in het autoscript

In de zomer update van het autoscript wordt een optie toegevoegd om voor belopdrachtstatussen een sneltoets op te geven. Deze sneltoets kan in het script worden gebruikt om via het toetsenbord direct af te coderen met de betreffende status. Om niet in de knoei te komen met reguliere invoer kunnen…

Read Story
5 June, 2018

AVG: Het opschonen van bestanden met privacy gevoelige gegevens

Wij zijn ons ervan bewust dat er in het call center als onderdeel van het belproces veel bestanden ontstaan. Ter…

Read Story
Arrow-up